فعال کردن حالت سکوت گوشی به وسیله‌ی ساعت
 
تکنولوژی جدید

Pebble_Ringer_Switcher_610x406

  آیا شما از آن دسته افرادی هستید که مرتب در مکان‌هایی مثل کلاس درس یا جلسه قرار می‌گیرید که باید گوشی خود را در حالت سکوت قرار دهید و بعد از آن از حالت سکوت خارج کنید؟ اکنون امکانی برای افرادی که گوشی اندروید دارند فراهم شده است که به وسیله‌ی ساعت Pebble بتوانند حالت زنگ گوشی را عوض کنند.

ساعت Pebble یکی از جدیدترین ساعت‌های هوشمند سال ۲۰۱۳ می‌باشد که توسط شرکت Pebble Technology تولید شده است. این ساعت از تکنولوژی E-Paper (کاغذ الکترونیک) برای نمایش استفاده می‌کند. به همین خاطر مصرف باتری خیلی کمی دارد. از ویژگی‌های جالب این ساعت این است که می‌تواند با گوشی‌های اندروید و آیفون ارتباط برقرار کند و توسط نرم‌افزارهای خاص، آن‌ها را کنترل کند یا پیام‌ها و ایمیل‌ها را به جای گوشی نمایش دهد.

جدیداً برنامه‌ای رایگان به نام Pebble Phone Ringer Switcher در فروشگاه گوگل عرضه شده است که به کاربر امکانی می‌دهد تا زنگ گوشی را توسط ساعت به حالت‌های عادی، ویبره، و بی صدا در آورد. برای استفاده از این نرم‌افزار، ابتدا آن را دانلود و بر روی گوشی نصب کنید. بعد از متصل کردن گوشی و ساعت به یکدیگر به وسیله‌ی بلوتوث، گزینه‌ی Install PBW to Watch را از روی گوشی بزنید تا برنامه از گوشی به ساعت انتقال یابد.

بعد از نصب کامل نرم‌افزار بر روی گوشی و ساعت، به منوی اصلی ساعت بروید و برنامه‌ی Phone Ringer را باز کنید. در این برنامه سه گزینه در سمت راست صفحه مشاهده می‌کنید. اولین گزینه، زنگ گوشی را به حالت عادی در می‌آورد، دومین گزینه ویبره است و سومین گزینه نیز حالت بی صدا است.
این نرم‌افزار بر روی اندروید ۴.۱ و ۴.۲ تست شده و کار کرده است ولی طبق آنچه توضیحات برنامه می‌گوید باید بر روی گوشی‌های اندروید ۲.۳ به بالا کار کند.

pebble


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:Android , Pebble Phone Ringer Switcher , Pebble , :: 13:33
benyamin

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 371
بازدید کل : 58493
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1